Labels

A KEEPER (5) Advertisement (5) announcement (4) Apam (20) Articles (3) Awards (24) Beef (5) Bread (120) Brownies (15) Cakes (113) Charity (6) Chicken (17) Chiffon (12) Contest (5) Cookies (65) Crafts (1) Cuppies Design (56) Dedication (57) Dessert (3) Donut (6) Drinks (10) Equipments (6) Fish (5) Fondant (1) Gifts (1) Health (1) HELP (1) Information (4) Ingredients (6) Islam (4) Jalan-jalan Cari Makan (2) Kuih-muih (99) Lauk-pauk (118) MANUALS (2) Muffins (39) MY BOOK (3) Orders (3) Pasta (12) Pies n Pastry (21) Pies/Pastry/Puffs (5) Pudding (9) Ramblings (22) Rice n Noodles (52) Seafood (7) Snacks (36) Step-by-Step (9) Stories (14) Tag (9) Trips (8) Vegetables (7) Video (3) Western (11)

Search This Blog

Loading...

Monday, March 21, 2011

Wakaf Al-Quran


Ikhsan : Google Image

Assalamualaikum buat semua...

Mama terbaca kat blog Ben tadi tentang projek mewakaf Al-Quran. Lepas tu, Ben pun ada tulis, kalau sudi, sila panjang-panjangkan... Mmm mama bukan takat sudi je Ben, tapi sangat teruja dan sangat gembira nak tolong panjang-panjangkan. Manalah tahu, boleh juga dapat serba sikit pahala nak buat top up mana yang kurang tu kan...

Jadinya, kepada sesiapa yang sudi untuk mewakaf Al-Quran tu, keterangan lanjut dan cara-caranya bolehlah melawat blog berkenaan di sini ye WAKAF AL-QURAN

Semoga usaha-usaha kita mendapat keberkatan Illahi. InsyaAllah.

Wallahu'alam.

8 comments:

  1. mama--
    sama2 kita warkan sama yer....

    PS: amalan yang membawa kepada kebaikan disana

    ReplyDelete
  2. Assalamualaikumwbh...mama...I wud like to link your entry to extend this information ya.

    Syukran Wa jazakillah....
    :)

    ReplyDelete
  3. terima kasih mama, atas kesudian mama memanjangkan blog tersebut...mama, nak tak sup kulit lembu..hahaha, pengsaann >_<

    ReplyDelete
  4. Citarasa Rinduan :
    InsyaAllah, lebih ramai yang mengwar-warkan, lebih ramailah yang tahu dan lebih ramailah lagi yang berpeluang untuk beramal. Amin.

    Ayu Safieza :
    Waalaikumussalam warrahmatullahi wabarokaatuh Ayu. Please feel free to do so. Much obliged.

    Mat Gebu :
    Perkara yang baik, baguslah untuk diwar-warkan... Huhuhu.. tapi tak yahlah reward mama dengan sup kulit lembu... tak reti makan! Cabottt.......

    ReplyDelete
  5. Insyaallah... kongsi yer link wakaf Al Quran ni. Selalunya time bulan puasa ajer depa ramai2 wakaf kat mesjid2.

    ReplyDelete
  6. mamawana :
    Sudi-sudikanlah ye berkongsi link dengan seramai mungkin. Terima kasih. Sekarang ni, mama perhatikan, tak semestinya bulan puasa diorang buat. Kadang-kadang kat depan pasaraya pun ada booth wakaf Al-Quran ni...

    ReplyDelete
  7. alhamdulillah.. izinkan sy share kat blog sy ye mama.. ;)

    ReplyDelete

Please feel free to drop a comment or two... much appreciated... thank you!