Labels

A KEEPER (5) Advertisement (5) announcement (4) Apam (21) Articles (3) Awards (24) Beef (5) Bread (120) Brownies (15) Cakes (115) Charity (6) Chicken (17) Chiffon (12) Contest (5) Cookies (65) Crafts (1) Cuppies Design (56) Dedication (57) Dessert (3) Donut (6) Drinks (10) Equipments (6) Fish (5) Fondant (1) Gifts (1) Health (4) HELP (2) Information (4) Ingredients (6) Islam (4) Jalan-jalan Cari Makan (2) Kuih-muih (103) Lauk-pauk (120) MANUALS (2) Muffins (39) MY BOOK (3) Orders (3) Pasta (13) Pies n Pastry (21) Pies/Pastry/Puffs (5) Pudding (9) Ramblings (23) Rice n Noodles (54) Seafood (7) Snacks (36) Step-by-Step (12) Stories (14) Tag (9) Trips (8) Vegetables (7) Video (3) Western (11)

Search This Blog

Loading...

Friday, March 23, 2012

Sibuk sangat....

Saya sangat sibuk... 
Tetapi saya masih ingin menyibuk di sini...
Jadi, janganlah anda sibuk sibuk nak marah saya...
Hanya kerana saya menyibuk....

Hehehehe... peace!
Lauk tengahari ni... di celah celah kesibukan ku... ku gagahi jua memasak... hihi.. bunyi memasak tu macam membajak sawah je susahnya kan.. ish.. overlah!

Sambal Ayam Bersantan
Sayur Kobis Masak Lemak dengan Tauhu

Okay... sambung lagi buat kerja.... kerja kerja kerja...... I like!!

10 comments:

  1. Assalamualaikum Mama Cayang

    Sedapnya Lauk Hari Ni...Tak Pelawa Lin Makan Pun....Hehehehe Jgn Mare Yer Ma...

    ReplyDelete
  2. asslm kak...walaupon sbuk sgt yer...tp menu alamak boleh tahannyeee...yg tgk ni pon xtahan...sedap mabelessss...

    ReplyDelete
  3. sedapnya menu hari ni mama.. tapi bestkan kalau dapat masak utk yang tersayang =)

    ReplyDelete
  4. Sedap-sedapnya lauk orang sibuk ni... he he hehh kita tolong habiskan lauk ayam tu ye...

    ReplyDelete
  5. Sibuk2 pun, lauk pauknya masih best kan! nnt x sibuk dah, boleh la tepek resepi kat sini ea..huhu. nmpak pic lauk ni teruss laparrrr...huu

    ReplyDelete
  6. sesuai sangat set lauknya.sibuk2 pun sempat juga...

    ReplyDelete
  7. Hi Mamafami, delicious sambal ayam, gambar macam 3D sampai I kena cuci keyboard ngan air liur. LOL

    Have a nice day.

    ReplyDelete
  8. Hi Mamafami, oh.. ya your facebook account hilang or hibernate?

    regards
    Amelia

    ReplyDelete
  9. sambal ayam makan ngan masak lemak putih..
    perhhhhhh..bertambah nasi tu mama..

    ReplyDelete
  10. ya Allah, tempting nye sambal ayam!

    ReplyDelete

Please feel free to drop a comment or two... much appreciated... thank you!