Search This Blog

Saturday, March 5, 2011

Aza's Cupcakes and our Saturday menu

I had a very busy day yesterday. Among all the chores that I had to do was to fulfill Aza's order of a 25 pieces cupcakes. Any design in purple. Had baked the cupcakes in the morning besides doing all the other chores. I was then in and out of the house the whole evening right up till 11 pm. Once I reached home, I just slept like a log... totally forgotten about the un-iced cupcakes!

I woke up at 4am to check on Syahmi and to sponge him in order to bring down the temperature. Then only I remembered about the cupcakes. So I sat down and did the decorating... yes, at 4.15 in the morning! When everything's done, and when I checked again the message from Aza, she said she'll collect the cupcakes in the evening! Serves you right mama, next time check your sms first. But in a way, I am happy I did what I had done because then, I managed to ice the cupcakes in peace and I don't have to be a Mrs. Last-Minute-Dot-Com.

This was the end result and I hope Aza is satisfied with it.


For lunch today, these were what we had....





9 comments:

  1. Maaaaaaa...lauk tu esk ada lgi tak..kita nk p mkn umah mama laa..windunyaaa..bru hri ni ada kudrat skit update blog...ma bila nk jejln ke IKEA ni...

    ReplyDelete
  2. mama...sedappnya semua menu tu..
    jadi lapar lak pepagi ni..he.he..

    ReplyDelete
  3. As salam...no wonderlah cari mama di fp pun tak ada hehe blog pun tak update. Ummm sian Syahmi harap dia cepat sembuh sbb nak cuti penggal dah nie. And cupcake mama look good looking hihik my niece cakap maklong looks tantik sangat tawan maklong buat tu. Bila maklong nak buat tasi ibu . Masih pelat lagi walaupun umur dah 7 tahun.Hahaha maklong tak lajin laa

    Opppps...satu lagi thanks mama sebab berkongsi cerita mengenai elis tu...akak baca sampai nanggis sedih sgt nanti nak kena cari buku dia

    ReplyDelete
  4. mama.. nape takde kat facebook da?? huhu..cedih la.. (Nor Hasni)

    ReplyDelete
  5. as salam mama..mama ni kalau masak memang semua mabeles lah..kecur liur menenguknya..cuppies tu pun cantik bangat...

    ReplyDelete
  6. salam mama...meleleh air liur tgok lauk pauk mama tu...sambal ikan bilis 1 of my fvrt, cupcakes tu nape cun sangat nanti buat kat ina mcm tu 1.....dozen...boleh yer!!
    oopppss mama dah angguk yer...thanks mama....i lap u....:P

    ReplyDelete
  7. Mama...yuhuuuuu...waaaaaaaaaaahh banyak nya lauk...rajin Ma masak....hehee...cuti makan roti dah ke Ma.. ^__^

    ReplyDelete
  8. Assalamualaikum MamaFami...tak tahan saya tengok masakan air tgn mama ni..betul2 membuka selera. Tu baru tengok gambo je, belum mkn lg..:)

    ReplyDelete
  9. mama..nanti nak order gak cup cake tu..boleh kan? ~aida abdullah

    ReplyDelete

Please feel free to drop a comment or two... much appreciated... thank you!