Labels

A KEEPER (5) Advertisement (5) announcement (4) Apam (21) Articles (3) Awards (24) Beef (5) Bread (120) Brownies (15) Cakes (115) Charity (6) Chicken (17) Chiffon (12) Contest (5) Cookies (65) Crafts (1) Cuppies Design (56) Dedication (57) Dessert (3) Donut (6) Drinks (10) Equipments (6) Fish (6) Fondant (1) Gifts (1) Health (4) HELP (2) Information (4) Ingredients (6) Islam (4) Jalan-jalan Cari Makan (2) Kuih-muih (103) Lauk-pauk (120) MANUALS (2) Muffins (39) MY BOOK (3) Orders (3) Pasta (13) Pies n Pastry (21) Pies/Pastry/Puffs (5) Pudding (9) Ramblings (23) Rice n Noodles (54) Seafood (7) Snacks (36) Step-by-Step (12) Stories (14) Tag (9) Trips (8) Vegetables (7) Video (3) Western (11)

Search This Blog

Loading...

Monday, December 6, 2010

Maal Hijrah 1432H


Courtesy of Google Image

My family and I take this opportunity to wish all Muslims around the world, Maal Hijrah and may this year be better than the last. May our dreams and desires be true. May our duaas and prayers be heard and answered. And may we all be in the pink of health under the blessing of The Almighty; The Most Gracious and The Most Merciful.

Happy New Year! Maal Hijrah!

10 comments:

  1. Salam Maal Hijrah 1432H dari profhariz.com.. Dengan masuknya Tahun Baru 1432H pada esok 06 Disember 2010 bersamaan dengan 1 Muharram 1432H bulan pertama dalam tahun islam.

    Semoga ada satu penghijrahan yang besar dalam diri kita, keluarga kita serta masyarakat pada tahun baru, bulan baru dan hari baru pada 1432 Hijrah ini.. InsyaAllah..

    http://profhariz.com

    ReplyDelete
  2. salam maal hijrah ya mama... lama benar tak jengah mama kat sini dan rakan2 lain... kat fb pun selalu skodeng aje post mama...segan nak selit...tapi mama tak cam leen kan kat fb, nama Siti Hazleena...hee... salam maal hijrah...semoga kita bersama semakin maju dan dekat dengan Allah...

    ReplyDelete
  3. salam maal hijrah ma semoga kita sama2 semakin dekat dgn ALLah/ Nabi Muhammad swt. Insya Allah amin

    ReplyDelete
  4. Salam Maal Hijrah buat mama juga ya..semoga kita semua diberkatiNya, aminnn..

    ReplyDelete
  5. Salam maal hijrah buat mama sefamily.. smoga kite slalu dorahmatNYA..

    ReplyDelete
  6. Salam Maal Hijrah buat MamaFami & family..Mohon maaf jika salah silap kiranya ada...(chehhhhh..mcm hari raya lak..)

    ReplyDelete
  7. salam maal hijrah buat mama sekeluarga ye. semoga kebaikan yang ada dapat kita kongsi dan sebarkan.sbnrnya nak ucap terima kasih byk2 kpd mama, sebab saya mula jd blogger ni lepas teruja tgk blog mama.tq so much

    ReplyDelete
  8. SELAMAT MENYAMBUT MAAL HIJRAH MAMA....

    ReplyDelete
  9. Salam Mama...Mama Dah Kena Tag Jom! Buat Homework..

    ReplyDelete
  10. Salam maal hijrah mama!....:)

    ReplyDelete

Please feel free to drop a comment or two... much appreciated... thank you!